این روزها بیشتر شریک شدن های استارتاپ، اهمیت بازاریابی محتوا را برای ایجاد سیلان درآمدی و سرنخ های سودا می دانند. مقابل گزارش مؤسسه ی بازاریابی محتوا content marketing institute این روشی است که تا سه گانه برابر تکثیر سرنخ نسبت به وضع های تبلیغاتی قدیمی را با هزینه ای م کمتر در معلول دارد.

روش بازاریابی محتوایی نسبت به متد های تبلیغاتی برون گرا روی هم رفته کم مداخله آمیز و بیشتر آموزنده است. همچنین اصالت بیشتری در مقایسه با یک تبلیغ سرد و غیرموثر در معامله دارد.

ولی بازاریابی محتوا که به عبارت بهتر رهبری افکار» هم نامیده می شود، برای مدیران و صاحبان کسب وکارهای کوچک نیز می تواند بسیار مفید باشد. این نحو می تواند تو برندسازی انحصاری و شرکتی کمک زیادی بکند؛ کسب وکارهای کوچک را بوسیله مشتریان بالقوه و مخاطبانشان همواره درنگ و قیمت های پیشنهادی، خدمات و محصولات آن ها را به طور نامحسوس و زیرکانه عرضه بدهد.

مشکل درون چیست؟ مسئله اینجا است که اغلب مدیران کسب وکارها چنانچه حزن حکم بازاریابی محتوا را انجام دهند، مسیر اشتباهی درپیش می گیرند. چطور؟ اول اینکه بسیاری از مدیران و رؤسای همکاری ها فرصتی برای این کار ندارند و تو آینده هم ثانیه برای آن نخواهند گذاشت. دوم اینکه آن ها محتوا را به عنوان قسمتی از قلمرو پاره بازاریابی و تبلیغات شرکتشان می دانند و برای آن ها مشکل است که تولید محتوایی را ارزشمند بدانند که به طور مستقیم اشاره ای بوسیله فروش نمی بطی ء. آن ها حتی وقتی که بازاریابی محتوا را به خدمت می گیرند، از تعبیر تبلیغاتی و اشاره ی مستقیم به کسب وکار و محصولات و خدماتشان استفاده می کنند. این روش به نعوظ جدی اشتباه است.



رهبری روحی بوسیله معنای تبلیغات نیست. بلکه هدف برانگیختن ارتباطات و تکثیر کردن آن به گفتگوهای پیرامون صنعت است. اگر این سیاق بوسیله درستی عمل شود، فرصت خوبی برای درمیان گذاشتن دیدگاه ها و داستانتان با مخاطبان است؛ به گونه ای که آن ها را داخل مورد نقطه نظرات خویشتن آموزش می دهید و آگاه می کنید.

رهبری افکار منفعت یدکی درپی دارد. شلنگ ی این منافع از متخصص شدن درون یک ماخذ ی اختصاص (به نعوظ ایده آل رهبری که سایر افراد داخل آن مملکت از او دید بخواهند) پژمان تا کسی که پیاده شدن ت های اشتراکی تأثیر می گذارد، گسترده است. مقدور است از شما خواسته شود در یک کنفرانس اقتصادی ارشد گفتگو کنید یا به اندیشه مهارتتان رهبری گروهی از افراد را درون حوزه ی تخصصی تان برعهده بگیرید.

گسترش دیدگاه هایتان درباره ی یک موضوع خاص می تواند به جذب مشتریان جدید بخاطر کسب وکارتان منجر شود خواه دری برای ساختن مناسبت و جذب مشتریان سرسخت تر باز کند.

درنهایت، با توجه بوسیله روش های سنتی باستانی که روزبه روز و به سرعت درحال کاهش هستند و همینطور خوردگی اندیشه رومه نگاری و کم شدن تعداد نامه نگاران، رهبری افکار بیشتر از گذشته از شکوه برخوردار شده و به خصوص برای کسب وکارهای کوچک حیاتی و رادیکال است. این شاید عزب روش باقی الباقی برای حفظ شهرت تصرف وکارتان باشد.

اینک سؤال بنیادی این است که چطور باید رهبری و هدایت افکار را به درستی انجام داد؟ روش صحیح پیاده کردن این روش چیست؟

روال وقت باشید

یکی از دلایل بنیادی منجر بوسیله شکست در مسیر رهبری فکری این است که وقت کافی برای پیاده سازی آن در زمان خودش نمی گذاریم؛ درحالی که برای این سنخ تولید محتوا، زمان همه چیز است. قوانینی که روی تجارت شما تأثیر می گذارند، در اندک زمانی بوسیله تصویب می رسند و امکان دارد هنگفت چیزها را تغییر بدهند. درست زمانی که آن موضوع موافقت می افتد، باید افکارتان روی آن متمرکز بشود. این تمرکز به طرز چشم گیری مخاطبانتان را اضافه می دهد. این یک واقعیت درباره ی چرخش سریع اتفاقات امروزی است.برانگیزاننده باشید

مدیران معمولاً مخاطبان بسیاری دارند که باید به آن ها عظمت بدهند و فکر کنند: کارمندان، مشتریان، شریکان تجاری و سرمایه گذاران. بنابراین باید درباره ی آنچه به قیافه عمومی اقرار می کنند، زیاد محتاط باشند. آن ها بوسیله هیچ وجه تمایل ندارند، کسی را برنجانند. چرا که تأثیر بدی بر کسب وکارشان می گذارد.

بوسیله همین دلیل، مطرح کردن دیدگاه مخالف و چالش برانگیز و تحریک کننده داخل پست های وبلاگ بخاطر مدیران بسیار شاق است؛ اما آن ها ناچار هستند بخاطر انجام صحیح رهبری فکری، این کار را انجام دهند؛ چون هیچ کس تاب ندارد مقاله ای خسته کننده را که صرفاً از جوانب مثبت و سلبی موضوعی ویژه سخن گفته بخواند. هیچ نشریه و مجله ای نیز مقاله ای را منتشر نمی درنگ.

رهبران فکری باید درباره ی موضوعشان احساس قدرتمندی کنند و چیزی جالب و متفاوت برای گزارش دادن داشته باشند. اگر چنین نباشد، چیز باارزشی برای نگاشتن نخواهند داشت و مخاطب همچنین چیزی از آن در خاطرش نمی ماند.

به مطلب حقیقی بپردازید

باوجودی که همه ی ما در عهد مکتب آموختیم که چطور یک مقاله ی قوی بنویسیم، بسیاری از افراد موفق هم خلال نوشتن پست وبلاگ به مشکل برمی خورند و نمی دانند چطور یک پست وبلاگ خوب بنویسند. شاید آن ها سراسیمه این هستند که حرفی که می زنند، بسیار بحث برانگیز باشد. تو هر صورت، بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکار متناقض عمل می کنند و بوسیله سرعت سراغ حرف حقیقی سندیت نمی مسئله و آن را تا پایان پیغام به تعویق می اندازند؛ چرا که از گفتنش هراس دارند.مقاله های مرتبط:شناساندن استارتاپ های بزرگی که از استراتژی بازاریابی محتوا استعمال می کنندآینده بازاریابی محتوا چگونه است

در فضای جدید کسب وکار، ویرایشگران برای این ماجرا فراغت ندارند. در دوره ی رومه نویسی، گزارشگران درباره ی داستان هایی مصاحبت می کردند که احتیاج به زدن دست افزار اصلی تو ابتدای گزارش داشت. به عبارت دیگر، شما نیز باید نکته اصلی یادداشت را در قسمت بالای پست وبلاگی (همان ابتدای مطلب) مطرح کنید. این دست افزار اصلی دلیلی است که مخاطب بخاطر امتداد ی قرائت کردن مطلب بوسیله آن حاجت دارد. سپس آن را با ابزارهای درون دسترس، طوری گسترش دهید که مقاله تا انتها خواندنی و جذاب باشد. به یاد داشته باشید تا معادل ممکن تعبیر ها و جملات را هنگام ویرایش کوتاه و کوتاه تر کنید. در نوشتن، کم بهتر است.مدال بدهید، تشریح ندهید.

در کسب وکار، معمولاً حقایق، داستانی را بیان می کنند. ولی تو تصنیف ها، معمولاً داستان ها و حکایت ها کاری فراتر و بهتر از اشعار مستقیم نکته ی حقیقی اجرا می دهند. چنانچه شما داستان های طولانی برجسته را درون نشریات فوربس، وال استریت ژورنال خواه فورچون بخوانید، متوجه می شوید که این داستان ها اغلب با یک ادبیات شخصی آغاز می شوند؛ داستانی که به نوعی با سخن واقعی سخن سنج ی مطلب مرتبط است و او را داخل اشعار منظور حقیقی اش از مقاله یاری می نرم.

روایت یک شعر اختصاص درباره ی اینکه یک مدیر چطور تصمیم گیری های ابدار را ایفا داده، به مراتب شیرین تر و جذاب پر حرارت از خواندن صرف کردن حقایق و اعداد و ارقام است. وقتی وبلاگ نویسی می کنید، باید چنین کار کننده انجام دهید.

به طور حتم، کسی از یک مدیر کسب وکار توقیف تمایل ندارد مقاله ای به ترتیب نوشته های ویلیام فالکنر بنویسد. اما چنانچه غرض جدی بخاطر هدایت و رهبری افکار دارید، باید تعهدی بخاطر تولید محتوا داشته باشید. با تخصیص وقت به این حکم و گشایش پست های خود برای جذاب تر و بهتر خوانده شدن، این تعهد را بوسیله بود بیاورید. این تعهد برای شما و کسب وکارتان، با بیشترکردن تلاشتان در این راه، بوسیله طور آشکار اجرت بزرگی خواهد داشت.بیشتر بخوانید:چگونه تعارض های نگرش فقره را به فرصت دگرگونی کنیم؟گزارش زومیت از باز کردن مدرسه تابستانی کسب و کار شریفمعرفی کتاب سامان محتوا نوشته دن نوریساستراتژی بازاریابی خود را آزمایش و بهینه سازی کنیدچگونه محتوایی بخاطر جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

کنسرسیوم یونیکد، فهرستی از ۱۰ ایموجی محبوب و پرمصرف منتشر کرد

نیسان با ربات های جدید، تولید قطعات خودرو را آسان می نرم

راهکار بهینه بازاریابی محتوا بخاطر مدیران استارتاپی

ی ,های ,ها ,کسب ,بوسیله ,محتوا ,آن ها ,بازاریابی محتوا ,درباره ی ,است که ,را به

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Shaheede Rabe Group Meerut باما عاشقان غذا خرید انواع فایل ها خرید حرز امام جواد و خواص حرز امام جواد فضای اجتماعی مدرن تخت | 02177181178 راهنمای جامع انتخاب و رزرو هتل در کیش Frozen Shadows خانه سیاه است